NEA.LT

Pramogos tau ir tavo draugams!

Diskusijos > Kultūrizmas > Bodybuilderio logas


Bodybuilderis

Karma: 4
Žinučių: 1364

2010-09-15 13:00 (#220654)

Na atsirado galimybe gryzt i didiji sporta, tad sumanaiu sukurt savo loga, kurio pagr tikslas neleist sau atsitraukt nuo rutinos.

Bodybuilderis

Karma: 4
Žinučių: 1364

2010-09-15 13:04 (#220655)

kadangi sporto nemaciau ~4-5 men, tai pradziai nepaprastai sunki.
Treniruote: Full body ABA ir BAB , atliekant po 4 bazinius ir 1-2 izoliacinius atsilekancioms grupems. Pirmaji menesi zadu koncentruotis i jega, tad atlieku visus bazinius pratimus 3x5.
Treniruote:
A. ST SPAUDIMAS ANT LYGAUS - 3X5
TRADICINE M-TRAUKA - 2X5
ATSISPAUDIMAI LYGIAGRETESE SU PAPILDOMU SVORIU - 3X5
STANGOS TRAUKA PASILENKUS - 3X5

B.
PRITUPIMAI - 3X5
KARINIS SPAUDIMAS - 3X5
Romanian Dead Lift - 3X5
PRISITRAUKIMAI SU PAPILDOMU SVORIU - 3X5

Bodybuilderis

Karma: 4
Žinučių: 1364

2010-09-15 13:05 (#220656)

Pagrindinis kruvis nukreiptas i kojas bei nugara. Siuo metu vartojami papildai:ELITE Whey Protein, Universal storm ir optimum nutrition opti men.

Bodybuilderis

Karma: 4
Žinučių: 1364

2010-09-15 13:11 (#220657)

pirmadieni buvo pirmoji treniruote, super jausmas vel gryzt ir pajust skausma, kuris tebesitesia iki siandien :D
Gaila tik darbiniai stipriai krite...
St spaudimas 3x5/100
Mtrauka 3x5/120
Atsispaudimai lygiagretese 3x5/10
Stangos trauka pasilenkus 3x5/80
Mostai i salis 3x8/12.
Po treniruotes is karto 1 kauselis elite ir 30g gliukozes, po 15 min 5g storm. Namo gryzau vos gyvas :D

Bodybuilderis

Karma: 4
Žinučių: 1364

2010-09-15 13:17 (#220658)

Mityba(tokia zadu susistatyt, dabartine truputi laisvesne)
Tik atsikelus: 5g storm.
1.6 kiaus balt+3 tryniai, 100g avizu koses, sauja riesutu, optimen 2tabl..
2.Elite su pienu ,ryziu paploteliai ~100g,semenu aliejaus saukstas.
3. Vistinos krutinele~250/200g, ryziai 100(greitu laiku 200g), darzoves.
4. Ryziai 50g, apelsinas.
5. Po treniruotes elite, 30g gliukozes, 5g storm.
Vistienos krutinele~200g, 100-200g ryziu, darzoves.
6. tunas~150g , 50g makaronu, darzoves.
7. 200g varskes, 50g jogurto(skoniui pagerint)

Bodybuilderis

Karma: 4
Žinučių: 1364

2010-09-15 13:18 (#220659)

(to -> TaiNeNx)
Kazka pries turi? tau neidomu, kazkam gal idomu.

Bodybuilderis

Karma: 4
Žinučių: 1364

2010-09-15 13:20 (#220660)

baltymu kieki ateity didinsiu, angliavandeniu taip pat zadu didint, taciau dar abejoju, paskutini karta kai padidinau stipriai pasijuto ant talijos.

Bodybuilderis

Karma: 4
Žinučių: 1364

2010-09-15 13:26 (#220661)

Siandien mitybos planas lyg ir tvarkoj, pusryciai pilnai atitinka,tik dar laukiu is senosporto Optimen`o :D elite su paploteliais susileidau, db sausiu i antakalni vistienos uzsipirkt :D

Bodybuilderis

Karma: 4
Žinučių: 1364

2010-09-15 13:27 (#220662)

(to -> Giedriux-mx)
respect;)

Bodybuilderis

Karma: 4
Žinučių: 1364

2010-09-15 13:28 (#220663)

po pirmadienio kojos atsistate, bet nugara ir krutine.....nepadeda net padidintas vandens suvartojimas, tikiuosi siandien treniruotej atsigaut.

Giedriux-mx

Karma: 1
Žinučių: 162

2010-09-15 13:30 (#220664)

(to -> Bodybuilderis)
Gaila as negaliu leist sau tokio mitybos :D Bet suvalgau ka kariuomene duoda ( tris valgius), dar pridedu proteino kokteilius su kiausiniais ir varske, priespieciams dar isgeriu trintu vaisiu kokteili. Nu ir gaunas 6-7 valdymai i diena.

Bodybuilderis

Karma: 4
Žinučių: 1364

2010-09-15 13:30 (#220665)

Dabartinis svoris: ~85,artimiausias tikslas susigrazint 90kg. Tad pradedu nuo siandien augt :D

Bodybuilderis

Karma: 4
Žinučių: 1364

2010-09-15 13:32 (#220666)

(to -> Giedriux-mx)
na sia svaite viska susipirksiu, ziuresiu kiek kainuos, na bet tokios mitybos laikiausi pavasari-veike ir pakako :) tai svarbu, kad baltymu surenki kiek reik;) ptimali mityba tikr geriau nei kad persivalgymas, to siemet pats bandysiu vengt :)

Bodybuilderis

Karma: 4
Žinučių: 1364

2010-09-15 13:34 (#220667)

kulturos prasyciau :)

Wicioxs

Karma: 1
Žinučių: 3690

2010-09-15 13:53 (#220668)

Jei nori jegas susigrazint,tai daryk bent vienu pirejimu daugiau ir net gali vienu pakartojimu maziau daryt,mityba tai super pas tave ir papildai geri,vietoj storm aisku geriau koki kreatina nusipirkt.

Nariai skaitantys šią temą: